//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : HOMEWORK TAK SIAP

Home About Linkies Stuff


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!


Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here
Click 'go' just once!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

SDKA !!!
Assalamualaikum dan Hai

Okayy. Saya mengaku bahawa dah lama tak update blog. Kesian dekat blog saya ni dah berhabuk. Sampai spider pun dah buat sarang dekat sini. Taik cicak , taik burung semua ada. Takde sape nak tolong jagakan *sedih* Sorry kayy sayang. Haha. Sayang? Oh No :/ Sebenarnya taktau nak update ape sebab tu lah tak update. So, ape lagi bagi lah IDEA !!! Ape tunggu lagi. Eh , nak marah pulak. Hee :D Memandangkan sekarang ni tengah cuti sekolah. Kebosanan itu haruslah. Erk. Tapi nasib baik lah ade Facebook dengan Twitter . Diaorang yang membuatkan saya tidak bosan. Ehemmhemm . Alang-alang dah cakap pasal facebook dengan twitter ni kan. Hehe. Meh lah add facebook saya . Klik Sini * tengok gambar bawah*
dan follow twitter saya Klik Sini . *tengok gambar bawah*
*amik kesempatan* Haha. Kita boleh jadi kawan kan? K dah merepek dah ni. Sebenarnya tak lama lagi saya akan menduduki peperiksaan . Itu sebenarnya yang nak diceritakan. Saya akan menduduki peperiksaan SDKA. Tahu apa itu SDKA? Kalau dah tahu senyap2 je ye. Ni nak bagitau sape yang taktau nih. SDKA itu ialah S > Sijil.  D > Darjah. K > Khas . A > Agama.  Jadi kalau digabungkan jadilah Sijil Darkah Khas Agama. Jelas? Jadi biasalah perasaan takut tu mestilah ada.kan? Mak saya cakap kalau tak dapat pangkat 1 kena ulang balik.  Malulah .Okeh2 dah penat menaip nih. Nak undur dulu . Sebelum tu jangan lupa doakan saya dapat pangkat 1nanti tau . Okay luv U so much :* Bye


Older Post | Newer Post