//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : HOMEWORK TAK SIAP

Home About Linkies Stuff


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!


Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here
Click 'go' just once!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

Jordan
Assalamualaikum dan Hai


 Hello hello ! Sejak kebelakangan ni agak busy sedikit.haha.Wakakakaka.Actually takde lah busy mana pon just malas nak update blog ni. Alahh tak kesah la semua tu yang penting harini aku nak cakap yang sebenarnya aku telah diberi tugasan untuk menghasilkan satu buku skrap.jadi aku pilih tempat yang ingin dilawati. Mula-mula ingatkan nak pilih laksa. tapi boleh dikatakan satu kelas nak buat laksa. jadi aku tukar fikiranlah.kalau aku pilih laksa jugak tak ke jenuh cikgu nak baca benda yang sama je kan. Sampai boleh hafal semua isi-isinya. Jadi aku piih lah JORDAN. eh bukan laut mati. eh bukan sama ke ? :O Tapi masalahnya aku malas nak buat sebab semuanya kena HANDWRITING !!!! tu yang malas tu




Kalau dikira-kira berjuta jugalah perkataan yang aku kena tulis.kalau pakai komputer kan senang. Edit sikit-sikit lepas tu print. Habis cerita. tulisan aku dah la tak berapa nak lawa sangat.Hm tapi takpe lah asalkan cikgu bahagia.Tapi untuk capai kejayaan aku sanggup buat apa saja ! cehh .Hahahahahahaha. Semua ni ku lakukan untuk dapat band 6 jerhh ~ 

P/s mesti bila baca tajuk tu korang ingatkan aku melancong ke Jordan kan? Haha. Takde maknanyaaa. But InsyaAllah one day 







Older Post | Newer Post