//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : HOMEWORK TAK SIAP

Home About Linkies Stuff


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!


Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here
Click 'go' just once!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

Budak Comel Awesome
                                      Assalamualaikum dan Hai
Hello, sihat? Alhamdulilah. kalau tak sihat pandai-pandailah cari ubat ye :P Sebenarnya tak ada nak cerita apa-apa pon. Tapi cuma nak cerita sikit je pasal seorang budak ni. Janji tak banyak. heee :D Dia comel sangat sangat sangat taw ! Tak caya? Meh tengok 






*abaikan kaki tu :p

See , comel kan? haha tak caya aku cakap. Sebenarnya dia bukan adik aku pon. Hehehe dia anak jagaan mak aku. Tengok, kecik-kecik dah pandai posing. Hahaha. Budak ni memang kecoh gila la dekat rumah aku. Bila dia datang je terus ceria rumah aku. Wahahahaha XD.  btw dia memang comel sangat. Eii geram aku tengok. Kan best kalau dia adik aku yang reall ~ Tapi takpe aku pon ada adik yang comel jugak hahaha. 

Ok dah ! Kan tadi dah janji taknak cerita banyak-banyak kan.. Ok bye, Assalamualaikum xoxo

Older Post | Newer Post