//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : HOMEWORK TAK SIAP

Home About Linkies Stuff


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Tagboard
Footprints here!


Put Your Link correctly
No Harsh words allowed here
Click 'go' just once!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: YOUR NAME

Konvokesyen SDKa
Assalamualaikum and Hai


Harini merupakan hari yang bersejarah bagiku kerana harini ada Majlis Konvokesyen SDKA Pertama bagi Daerah Muar yang telah diadakan di Maktab Teknik PDRM, Muar. Patutnya majlis tu mula pukul3. Tapi oleh di sebabkan orang yg tukang bagi hadiah tu tak datang lagi sebab katanya ada hal dengan Timbalan PM. Jadi sebab tu lah majlisnya ditangguhkan sampai orang tu datang. Kitaorg dalam dewan tu tunggu dah macam hape ntah. Dengan semua muka bosan ajae.


Then, bilaa majlis tu dah bermula berdebar-debar aku rasa. Dewan tu memanglah sejjuk. Tapi pada saat tu aku rasa macam ekon dengan kipas tu betul-betul dekat sebelah aku. Memang menggigillah aku. Haha. Nombor bilangan aku ialah 165. Jauhkan. memang jenuh nak tunggu. Nasib baik diaorg jalan cepat2. Time nama aku dipanggil aku naiklah dengan rasa bangganya. Muahahaha. xD Time aku naik tu tetiba aku dengar cikgu Junaidah panggil nama aku..Aku apa lg malulah. Haha. Aku senyum nak taknak je  then terus laju je turun. Haha.Lepas dah turun tu barulah lega. But this is the best moment walaupun agak bosan and takde amik gambarrrrrr !! Huhuhu 



#Ini gambar aku cilok dari kawan aku. Haha. Tak sempat nak amik gambar tadi sebab mak dengan akak aku nak cepat :(




Older Post | Newer Post